122 centis monitor a műszerfalon – kell az nekünk?

122 centis monitor a műszerfalon – kell az nekünk?

Az M-Byte elektromos SUV műszerfalán pedig ekkora lesz, és nem ez az egyetlen „érdekes” újítás.

Az év közepén leplezik le az M-Byte nevű elektromos szabadidő-autót, aztán az optimista becslések szerint rögvest meg is indulhat a sorozatgyártás Nanjingban. Eléggé „egy lapra mindent” tervnek tűnik a dolog – pláne, ha hozzávesszük, mennyire fura madár a Byton új négykerekűje.
Most kaptunk némi infót a belbecsről, pl. ott van mindjárt az első két ülés. Ezeket 12°-al tudjuk befelé fordítani majd, ami arra szolgál, hogy – naná, nem haladás közben – de az egymással való kommunikáció könnyebb legyen. 
És akkor essen szó a 122 centis műszerfali monitorról (monitor-műszerfalról mindenki döntse el, hogy ez most melyik). Ez nagyjából pont az, aminek tűnik. Egy 122 cm széles, műszerfal alakú csíkmonitor, ami nagyjából bármit megjelenít, ide értve a közlekedéshez szükséges műszerek képét is: a Shared Experience Display névre keresztelt kijelző egyik „csápja” az első ülések hátára is eljutott, vagyis inkább egyenes folytatásként a hátul utazókat is kiszolgálja, és bármilyen tartalom hátra küldhető rajta a gyerkőcöknek. Ráadásul a vezetőnél, a kormánykerékbe építve egy 7 col képátlójú érintőképernyő is található, tág teret adva a kormányról vezérelhető funkcióknak, illetve a klíma- és egyéb paneleket egy másik, 8 colos képátlójú érintőképernyő, helyettesíti, de persze van hang- és gesztusvezérlés is.
Kell ez nekünk? Illetve nem zavarja ez a sok minden az utazást magát? Mekkora képernyő az, ami már biztosan elvonja a figyelmet az útról? Bármi is a válasz, a látvány minden esetre egyedi.