Bruno Senna a háromszoros F1-bajnok nagybátyja sisakfestésében teljesített néhány kört egy angliai klubtalálkozón. Az emelkedett pillanatokról készített videófelvételek széltében-hosszában bejárták a közösségi médiát, ami nem meglepő annak fényében, hogy a néhai Ayrton Senna népszerűsége mindmáig töretlen.
Az autósport és az elegancia legszebb hagyományai találnak egymásra Goodwoodban, ahol adrenalinfüggő úriemberek és a technikai sportágak jeles képviselői hódolnak közös szenvedélyüknek, a száguldásnak. Nemrég a 78. alkalommal megrendezett tagsági találkozón költözött élet a legendás versenycsíkra, ahol mások mellett pályára gördült Ayrton Senna unokaöccse, Bruno is, aki nagybátyja tragikus hirtelenséggel félbeszakadt pályafutásának utolsó, 1991-es bajnoki címének emlékére vitte el néhány demonstrációs körre annak 760 lóerős versenygépét.
https://www.youtube.com/watch?v=o5WQC8uT16Y
A Goodwood Road & Racing hivatalos videócsatornáján egy majd 6 perc hosszúságú videón csodálhatjuk meg a Niel Oatley tervező által megálmodott bajnoki ragadozó kecses mozgását. Bruno Senna feszes tempót diktált a 30 éves technikának, ami káprázatos hangorkánnal ajándékozta meg a meghatott szurkolókat. Ayrton Senna máig az egyik legnépszerűbb autós sportember a világon, akinek emlékét számtalan anekdota, videós visszatekintő és rajongói összeállítás őrzi a videómegosztókon.
A pályára vitt MP4/6-os modell az 1991-es évadban és az 1992-es szezon első futamain gördült pályára a Formula 1-es pontversenyben. Senna a versenygéppel egyéni világbajnok lett, Gerhard Bergerrel az oldalán pedig a gyártók bajnoki trófeáját is elhódították a csapat egyik legsimább évében. Brazília máig utolsó világbajnoka 1994-ben vesztette életét, amikor a San Marinói Nagydíj 7. körében a szezon egyik legtempósabb kanyarjában balesetet szenvedett.
Azt már inkább csak az F1 rajongói tudják, hogy Bruno Senna sem műkedvelőként ült be a versenytechnikába: 2010 és 2012 között versenyzett a Formula–1-ben. Pályafutása során 46-szor állt rajthoz és 33 világbajnoki pontot szerzett. Dobogóra ugyan nem állhatott, de a ’12-es Belga Nagydíjon ő futotta meg a futam leggyorsabb körét. Formula–E szereplése után 2017-ben bajnoki címet szerzett a FIA WEC sorozat LMP2-es kategóriájában, majd 2020-ban 2. helyezést ért el a Le Mans-i 24 órás versenyen LMP1-es kategóriában.