Megtalálta a menekülő utat a német néputó gyártója a dízelválságból. Elektromos autókkal szórja tele a világot, tíz év alatt 22 milliót értékesítene. Az átállás miatt egy esztergomnyival kevesebb dolgozóra lesz szükség gyáraikban.

Véget ért a 2019-es Év autója választás. A független szakértőkből, autós újságírókból álló, időszakonként frissülő zsűri – amelynek 2 magyar szakíró is tagja – több mint 30 éve választja meg több fordulóban az év autóját.

Nem is akármilyet hajthat az a családapa, akinek ereiben benzin (esetleg gázolaj) kering, ugyanis csak egy kis idő és pénzmag kérdése, hogy birtokba vehesse a Volkswagen Passat felfrissített változatának legmorcosabb változatát, a Passat Variant R-Line Edition-t, melyet a nemrég lezajlott Genfi Autószalonon csodálhatott meg először a nagyérdemű.

„Köszi, nem kell benzin, áram se: az én autóm a Nappal csapatja.”

Bátor és okos lépést jelentett be a kínai kézben lévő svéd márka, a Volvo vezetője. Håkan Samuelsson közölte, hogy 2020-tól egyetlen Volvo sem tud majd 180 km/h-nál gyorsabban haladni, ez alól csak a rendőrautók lesznek majd kivételek.

Mindenki a Golf utódját látja benne, meg is kapja a maga sportváltozatát.

Hála istennek. Az Audi TT 2,0 literes turbómotoros dolgait inkább követte kisebb sokk a rajongók körében, mint komolyabb taps.