Szépséget vagy szörnyeteget alkotott az Aston Martin? Esetleg is-is?

Még hogy az elektromos autó nem csupa rock and roll.

Aki mélyen jártas az autópimpelésben (bár ez már inkább építés), nyilván vágja, mit jelent az ICON Derelict Projects szóhalmaz – nos, nyilván egyedi autókat, de nem csak ennyit.

Télen... Persze a BMW 8-as átlagvásárlót, aki Monaco-ban csapatja a Boulvard de Belguice-n, talán kevésbé zavarja a zord idő, sőt, megkönnyebbüléssel veszi, hogy akkor tekeri le a tetőt mostantól, amikor csak jól esik.

A porszívó-, hajszárító- és ventilátorgyártásban nincs olyan közös nevező, ami arra utalna, hogy az adott cég néhány éven belül autókat készít majd, de úgy tűnik, hogy kellő tőkeerővel mindenkit megkísért a gépkocsi-készítés szelleme.

Miközben a használt autót vásárlók zöme már 200 ezer kilométerrel sem szívesen vesz meg egy járművet, vannak teljesen hétköznapi típusok, és gazdáik amelyek tisztességes karbantartás mellett gond nélkül futnak 1 millió kilométert, vagy akár ennek az ötszörösét.

De komolyan: a Vision RS tanulmányautó 244 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtással venné be az aszfaltot, méghozzá a rapid utódjaként és szegmensében, ami elég kemény.

Az élénkülő magyarországi autópiacon a BMW Group „lovebrandje” sem pihen: az első háromnegyed év eredményei alapján várhatóan sikerül felülmúlni a tavalyi, 224 darabos rekordeladást.

Bemutatták San Franciscóban a tanulmányautóból sorozatgyártású modellé avanzsált e-autót. Félsz-e, Tesla Model X, rettegsz vajon, Jaguár I-Pace?