A Los-Angeles-i Autókiállításon mutatták be előszőr a Mazda3 negyedik generációját, amelyet nagy várakozással fogadtak. Nem véletlen, hiszen az előző generáció is nagy sikert aratott. Sok újdonságot nem találni a friss modellen, inkább a megszokott típusjegyeket gondolták tovább a tervezők, nyilván  azért, mert az előző sorozat igen népszerűvé vált az autósok körében, és nyertes csapaton ugye, nem érdemes sokat változtatni.

És akkor itt még nem is arra gondolunk, hogy TERMÉSZETESEN egy villanymotoros verzióról van szó.

Herbert Diess vezérigazgató szerint olcsóbb gépeket raknak majd össze, mint a Tesla. Az Automotive News amerikai szakportálnak adott interjújában a főfőnök azt nyilatkozta: a cég elektromos autók gyártásával akarja megőrizni piacvezető szerepét.

Szépséget vagy szörnyeteget alkotott az Aston Martin? Esetleg is-is?

Még hogy az elektromos autó nem csupa rock and roll.

Aki mélyen jártas az autópimpelésben (bár ez már inkább építés), nyilván vágja, mit jelent az ICON Derelict Projects szóhalmaz – nos, nyilván egyedi autókat, de nem csak ennyit.

Télen... Persze a BMW 8-as átlagvásárlót, aki Monaco-ban csapatja a Boulvard de Belguice-n, talán kevésbé zavarja a zord idő, sőt, megkönnyebbüléssel veszi, hogy akkor tekeri le a tetőt mostantól, amikor csak jól esik.

A porszívó-, hajszárító- és ventilátorgyártásban nincs olyan közös nevező, ami arra utalna, hogy az adott cég néhány éven belül autókat készít majd, de úgy tűnik, hogy kellő tőkeerővel mindenkit megkísért a gépkocsi-készítés szelleme.

Miközben a használt autót vásárlók zöme már 200 ezer kilométerrel sem szívesen vesz meg egy járművet, vannak teljesen hétköznapi típusok, és gazdáik amelyek tisztességes karbantartás mellett gond nélkül futnak 1 millió kilométert, vagy akár ennek az ötszörösét.