De komolyan: a Vision RS tanulmányautó 244 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtással venné be az aszfaltot, méghozzá a rapid utódjaként és szegmensében, ami elég kemény.

Az élénkülő magyarországi autópiacon a BMW Group „lovebrandje” sem pihen: az első háromnegyed év eredményei alapján várhatóan sikerül felülmúlni a tavalyi, 224 darabos rekordeladást.

Bemutatták San Franciscóban a tanulmányautóból sorozatgyártású modellé avanzsált e-autót. Félsz-e, Tesla Model X, rettegsz vajon, Jaguár I-Pace?

Ha akarom utazóautó, ha akarom, látványos shooting brake – az ötajtós, 4,6 méteres ProCeed az októberi, 2018-as Párizsi Autószalonon mutatkozik be, és csak jövőre lesz kapható az európai piacokon, pedig szívünk szerint már most feszítenénk vele.

Aki nem vágta rá azonnal, hogy a Toyota Supra, az vagy nagyon fiatal, vagy az amerikai kocsik rajongója.

 

362 lóerővel és 500 Nm-el vág oda a sztyeppének a 2019-ben érkező, vadiúj Mercedes GLE, de lesz benne fejlett multimédiás rendszer, Magic Body Control, Active Tailback Assist, meg egy ugribugri, aktív futómű, ami megkeresi a tapadást, ha a hóban-sárban a sofőr elvesztette.

Olyan a felépítése, mint egy GT-versenyautónak, és emellett minden olyan szkillel rendelkezik, ami a nagyi szilvásbuktáját is jellemzi: friss, könnyű, és aki belekóstolt, az nem tud betelni vele. Ja, és gyönyörű, meg persze környezetbarát, de mégsem ezért veszik majd.

A Mercedes háza tájáról ritkán jönnek vérpezsdítő hírek, még akkor is, ha mindenféle autóból gyártanak közel tökéletest, legyen szó utazószedánokról, terepjárókról, vagy bármilyen haszongépjárműről. Aztán időnként a legnagyobb múltú márka gurít egyet, amivel letarolja a saját, konzervatív imázsát. A Vision Urbanetic platform ilyen.

Nem erősebb vagy gyorsabb, hanem kezelhetőbb lett a Bugatti új modellje.