Bár a koronavírus-járvány roppant érzékenyen érinti az autóipart, néhány gyártó azért ezekben a napokban is bejelent egy-egy új modellt – talán éppen azért, hogy jelezzék, a válság nem tart örökké, és amint vége, már egy megújuló kínálattal igyekeznek majd minél nagyobb szeletet hasítani maguknak a piacon. Így tett a Hyundai is, amely a minap kürtölte világgá, hogy hamarosan érkezik népszerű modelljük, az Elantra legújabb generációja – méghozzá számos újdonsággal!

De csak eddig: a keresztségben a KAMIQ-t kapta a legkisebb SUV.

Költői túlzás lenne azt állítani, hogy a luxus szuperautóiról ismert Koenigsegg most elkezdett nyitni a tömegek felé, mindenesetre a napokban világgá kürtölt Gemera nevű kocsiból a hírek szerint nagyjából annyi darabot terveznek legyártani, mint eddigi összes modelljükből együttvéve. Az ára persze így is csillagászati lesz – akárcsak a teljesítménye. A svéd cég közben a „háttérben” egy másik, meglehetősen ambiciózus projekten is dolgozik.

Amennyiben Ön tulajdonos, kezdheti feltölteni a malacperselyt – nehogy már a régi darabbal égesse magát a közutakon!

Az autós piac az utóbbi években régen látott, nagy horderejű átalakuláson megy át, a trendek elől pedig azok sem bújhatnak el, akikről azt hittük, „érinthetetlenek”. Így fordulhatott elő, hogy nemrég a General Motors detroiti gyárában legördült a futószalagról az utolsó Chevrolet Impala, amelyet fénykorában tényleg csak a valaha volt legnagyobb hatású kocsikkal lehetett egy lapon említeni. És hogy milyen modelleket gyártanak majd helyette? Szerintünk nem nehéz kitalálni…

Elképesztő vasat pakolt össze a Laureti Motors.

Képzeljük el, hogy beparkolunk otthonunk elé az újonnan vett 600 lóerős, csaknem 300 km/h-s száguldásra képes, kéttonnás, kétszámjegyű fogyasztást produkáló SUV-nkkal, majd a döbbenten figyelő szomszédok megnyugtatására közöljük: ne aggódjanak, hisz egy környezetkímélő, hibrid modellt vásároltunk. Kissé cinikus, nemde? Lehet, ám ettől még a Mercedes újdonsága sokaknál ott lesz az álomautók listáján!

Nem csak a legendás DMC-12-es, de egy 1959-es Cadillac Miller-Meteor, egy 1984-es Ford Econoline, egy (módosított) 1982-es Pontiac Trans Am, sőt, egy 1972-es Ford E200 Econoline Van is feltűnik a Wall Mart cég reklámfilmjében.

Nagyjából egy hónappal a Forma–1-es szezon rajtja előtt szép lassan minden egyes istálló leleplezi 2020-as versenygépét. A rajongótáborok méretét figyelembe véve a talán legjobban várt bemutató a Ferrarié, amely a napokban állt elő az SF1000 kódjelű autóval. Az átszabott kocsival a cél világos: megtörni a több mint egy évtizede tartó sikertelenséget, és egyszersmind a lehető legjobban felkészülni a küszöbön álló óriási változásokra.