Mindenki a Golf utódját látja benne, meg is kapja a maga sportváltozatát.

Már-már törvényszerű, hogy ha egy cég bemutat egy lélegzetelállító sportautót, annak előbb-utóbb előrukkolnak a nyitott tetős változatával is. Így történt ez most a Lamborghininél is: a tavaly ősszel leleplezett Sián után most itt a Sián Roadster, amely a tetejétől megszabadult ugyan, de az elődjét jellemző elképesztő számoktól nem!

A szabadidő-autók (SUV) közelmúltban látott hihetetlen ütemű felfutásának egyik legnagyobb vesztesei már eddig is a családi egyterűek voltak, a minap pedig újabb ütés érte ezt a szegmenst: a Seat hivatalosan bejelentette, hogy leállítja az Alhambra gyártását. Szakértők szerint ezek után „testvérétől”, a Volkswagen Sharantól is hamarosan búcsúznunk kell. A gyártóknak persze megvannak a terveik arra nézve, mibe „ültetnék át” vásárlóikat. 

Hála istennek. Az Audi TT 2,0 literes turbómotoros dolgait inkább követte kisebb sokk a rajongók körében, mint komolyabb taps.

Szinte minden kategóriában szoros versenyt hozott a hazai Év Autója választás, amelynek eredményei a napokban váltak nyilvánossá. A tavaly útjára indított kezdeményezés lényege, hogy az egyéb díjakban nem érdekelt autós szaklapok képviselőiből álló zsűri előre lefektetett, de természetesen a szubjektivitásnak is teret engedő szempontrendszer alapján pontozza a benevezett járműveket, majd hirdet győzteseket. Lássuk, kiknek van okuk örülni!

Azt nem tudjuk, időutazni lehet-e vele, de a teret tuti meghajlítja a Hennessey Venom F5-je.

Legalábbis állítólag lélegeztetőgépek gyártására, ami azért mégis furcsa trend, érdemes mögé pillantani: tudni kell, hogy a Forma 1 a világ egyik legkevésbé környezetbarát intézménye. Nemcsak az autók, de az iszonyatosan sok veszélyes hulladék, a rengeteg logisztikai költség, az egyszerhasználatos, űrtechnológiás eszközök, anyagok garmadája és számos más ok miatt.